"You are welcome to the world of unity"

YB Dr Mujahid Yusof Ar-Rawa
(Konvensyen Nasional Kelab Penyokong PAS Ke-1, Klang, Selangor)

"ALlah menegaskan lagi " Hai manusia,sesungguhnya Kami (ALlah) menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa danbersuku-suku supaya kamusalingkenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu.." (30:22)

Thursday, May 17, 2007

Mercu Tanda Lanskap Baru Perjuangan PAS




Seremban - Parti Islam SeMalaysia (PAS) telah melakar satu lanskap baru dalam era perjuangannya apabila berjaya menubuhkan "Pusat Khidmat PAS" di Negeri Sembilan yang dikelola sepenuhnya oleh Kelab Penyokong PAS Kaum Tiong Hua yang di ketuai oleh Sdr Kenneth selaku Pengerusi Kelab Negeri Sembilan dengan dibantu oleh Sdr Yow Con Seng dan Sdr Kent.






Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Pusat, Ust Mujahid Yusof Ar-Rawa menyempurnakan majlis pembukaan pusat ini dengan mengadakan sidang akhbar dan lawatan ke pejabat.Pusat ini terletak di Lobak, Seremban yang bakal berfungsi untuk memberi khidmat kepada masyarakat setempat khususnya di Seremban.

Mercu kejayaan ini telah membuka mata masyarakat setempat terhadap PAS yang selama ini dimomokkan sebagai "parti perkauman" oleh pihak parti memerintah.


Menurut Ust Mujahid melalui pusat khidmat ini, orang ramai boleh mengajukan sebarang masalah yang timbul kepada PAS.Para petugas dari ahli Kelab Penyokong PAS akan sentiasa cuba untuk menghulur bantuan semampu mungkin.



3 comments:

Ummuzulfa said...

Tahniah!!! Teruskan Perjuangan

Ahmad Saifuddin Amran said...

takbiir!!

pasnational_unity said...

TERUS ISTIQOMAH, MOGA ALLH SWT MEMBUKA PINTU-PINTU HIDAYAH ISLAM!!! TAKBIR ALLAHUAKBAR