"You are welcome to the world of unity"

YB Dr Mujahid Yusof Ar-Rawa
(Konvensyen Nasional Kelab Penyokong PAS Ke-1, Klang, Selangor)

"ALlah menegaskan lagi " Hai manusia,sesungguhnya Kami (ALlah) menciptakan kamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa danbersuku-suku supaya kamusalingkenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu.." (30:22)

Wednesday, May 13, 2009

Himpunan & Konvensyen Kelab Penyokong PAS Kebangsaan 2009

Kota Raja : Alhamdulillah, berkat usaha yang dilakukan oleh Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS Pusat Yang Berhormat AF Ustaz Mujahid Yusof Rawa, serta YB Dr Halimah Ali selaku Timbalan LPN PAS Pusat dan Jawatankuasa Penganjurnya akhirnya keputusan untuk mengadakan Konvensyen ini telah dimuktamadkan iaitu pada tarikh 30hb Mei 2009 bersamaan hari Sabtu bermula jam 8.00 pagi hingga 2.00 petang.


Himpunan dan konvensyen kali pertama ini telah memilih Selangor khususnya Kota Raja sebagai tuan rumah. Sebagai tuan rumah Kota Raja telah menubuhkan Sekretariat dan Jawatankuasa Kecil Perlaksanaan.

Alhamdulillah segala persiapan sedang rancak diatur untuk menerima kehadiran kira-kira 500 peserta kovensyen pada kali ini.Perasmian Konvensyen akan dilakukan oleh YAB Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat selaku Menteri Besar Kelantan merangkap Mursyidul Am PAS Pusat.


Dewan Serbaguna Majlis Daerah Klang (MDK) telah dipilih sebagai tempat berlansungnya Konvensyen pada kali ini.Surat-surat jemputan kepada negeri-negeri untuk menghantar wakil ke konvensyen ini telah mula di hantar oleh Puan Hajjah Kamariah selaku Setiausaha LPN PAS Pusat.

Diharap setiap negeri dapat memberikan respon yang segera kepada penganjur.untuk maklumat lanjut sila hubungi Sdr. Khairul Faizi 019-7701830 (Pengarah Program), Pn Hajjah Kamariah 016-3226159 (Setiausaha LPN PAS Pusat) atau Mohd Razif Maslan 013-3610603 (Timb. Pengarah Program/Kota Raja).

No comments: